Több éves tapasztalattal rendelkező munkatársainkkal állunk jelenlegi és leendő ügyfeleink szolgálatára, hogy levegyük válláról a nagy számoságú partnerek, elérni kívánt célcsoportok felkutatásának és megszólításának terheit. Időit és pénz takarít meg, s ezáltal cége főtevékenységére fordíthatja hasznos idejét, energiáját. Fölösleges lehet új munkatárs alkalmazása és bevállalni az anyagi kockázatokat, hiszen gyakorlott call centeres kollégáink állnak az ön rendelkezésére. Csak az elvégzett munkáért kell fizetnie, a holt idő munkabérköltségét mi fizetjük. Tevékenységünkről beépített riportokat szolgáltatunk ügyfeleink részére. 

 

call centerVállaljuk kimenő hívások lebonyolítását az alábbi szolgáltatások tekintetében: 

  • új ügyfelek tájékoztatása szolgáltatásairól, termékeiről;
  • értékesítési folyamatban való részvétel;
  • meglévő ügyfelek tájékoztatása az Ön igényei szerint, az Ön által meghatározott témában;
  • időpont egyeztetés;
  • személyes megbízások lebonyolítása telefonon;
  • rendezvények, kereskedelmi és ipari kiállítások dömpingszerű (meg)hívásainak lebonyolítása;
  • piackutatás;
  • elégedettség mérés;
  • közvélemény kutatás;
  • információ-gyűjtés;
  • egyéb direkt marketing szolgáltatások;
  • e-mail utókövetése;
  • adósságbehajtás;
  • telefonos adománygyűjtés;

© 2015 Napra Forgó Nonprofit Közhasznú Kft.

Navigáció